Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Ποιος;

Το βρήκα σήμερα στο YouTube. Δύο καταπληκτικές φωνές της σύγχρονης τουρκικής μουσικής, η Candan Erçetin και ο Teoman, με ένα τραγούδι του δεύτερου, που μιλάει κατ’ ευθείαν στην καρδιά μας.

Ποιος θα είναι αυτός που θα βρίσκεται τώρα πια στο κρύο μου κρεβάτι όταν θα ξυπνάω;

Ποιος θα ακούσει την καρδιά μου και θα δει το πρόσωπό μου σαν κάτι όμορφο;

Ποιος θα με κρατήσει την τελευταία στιγμή, καθώς το σώμα μου θα πέφτει στο κενό κι ενώ θα εύχομαι να μην πετάξει μακριά η ανάσα που πήρα από το στόμα του;

Εμείς είμαστε αυτοί που σε αυτόν τον κόσμο που μεγαλώνει καθώς αλλάζει, ερωτοτροπούσαμε με άλλους, ενώ σκεφτόμασταν ο ένας τον άλλο.

Ποιος θα είναι αυτός που θα με κάνει να αγαπήσω με την καρδιά του, θα με κάνει να πιστέψω στην αγάπη και θα με αποκοιμίσει με την ανάσα του;

Ποιος θα είναι αυτός που θα με ζεστάνει με τη σάρκα του, που θα με κάνει να νοιώθω το σπίτι μου και πάλι ζεστό, όπως τότε που γύριζα από το σχολείο το χειμώνα;

Ποιος θα με κρατήσει την τελευταία στιγμή, καθώς το σώμα μου θα πέφτει στο κενό κι ενώ θα εύχομαι να μην πετάξει μακριά η ανάσα που πήρα από το στόμα του;


Εμείς είμαστε αυτοί που σε αυτόν τον κόσμο που μεγαλώνει καθώς αλλάζει, ερωτοτροπούσαμε με άλλους, ενώ σκεφτόμασταν ο ένας τον άλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: